Calendar

feb
2
do
Moeder en kind gym
feb 2 @ 09:15 – 10:15

Sporten met je baby; gezond en gezellig !

Sporten is gezond maar met een baby is tijd voor jezelf soms lastig in te plannen. Doe dan mee met de sporten met je baby lessen. Je hoeft ‘s avonds niet de deur uit om te sporten, geen oppas te regelen en het belangrijkste;  quality time met je kindje!

Sporten met je kindje is een leuke manier om samen met je kindje te sporten. Alle oefeningen doe je samen en zijn gericht op het opbouwen van je conditie en het versterken van je spieren. Met name de romp en bekkenbodem verdienen na een zwangerschap extra aandacht. Daarnaast is er ook aandacht voor het stimuleren van de motoriek van je kindje. Natuurlijk is het mogelijk om tijdens de cursus je baby te voeden of te verschonen. Is je kindje te zwaar of heeft hij of zij geen zin. Het is altijd mogelijk om je kindje lekker te laten slapen of rond te laten kruipen.

Lees hier meer over de moeder en kind lessen

feb
6
ma
Sporten tijdens de zwangerschap
feb 6 @ 19:30 – 20:30

Ben jij gek op sporten? En wil je dit graag blijven doen tijdens je zwangerschap? Goed idee ! Of wil je tijdens je zwangerschap juist beginnen met sporten. Ook een goed idee !

Wil je meer weten klik dan hier

Fit Mama
feb 6 @ 20:30 – 21:30

Fit mama

Sporten na je bevalling. Supergoed maar vaak toch ook een beetje spannend!

Na je bevalling is het goed om weer te gaan sporten. Echter is het belangrijk om eerst je basisconditie en je spierkracht van met name je romp en bekkenbodem weer in orde te krijgen.
Fit mama bestaat uit vijf lessen waarin met name gewerkt wordt aan je core en het verbeteren van je basis spierkracht en conditie. De lessen zijn gericht op kracht en uithoudingsvermogen met extra aandacht voor buik- en bekkenbodemspieroefeningen.

Klik hier voor meer informatie en het inschrijfformulier

feb
7
di
Fit Mama / Fit zwanger
feb 7 @ 19:30 – 20:30

Fit mama & sporten tijdens de zwangerschap. Combi groep

Sporten na je bevalling. Supergoed maar vaak toch ook een beetje spannend!

Na je bevalling is het goed om weer te gaan sporten. Echter is het belangrijk om eerst je basisconditie en je spierkracht van met name je romp en bekkenbodem weer in orde te krijgen.
Fit mama bestaat uit vijf lessen waarin met name gewerkt wordt aan je core en het verbeteren van je basis spierkracht en conditie. De lessen zijn gericht op kracht en uithoudingsvermogen met extra aandacht voor buik- en bekkenbodemspieroefeningen.

Klik hier voor meer informatie en het inschrijfformulier

feb
9
do
Moeder en kind gym
feb 9 @ 09:15 – 10:15

Sporten met je baby; gezond en gezellig !

Sporten is gezond maar met een baby is tijd voor jezelf soms lastig in te plannen. Doe dan mee met de sporten met je baby lessen. Je hoeft ‘s avonds niet de deur uit om te sporten, geen oppas te regelen en het belangrijkste;  quality time met je kindje!

Sporten met je kindje is een leuke manier om samen met je kindje te sporten. Alle oefeningen doe je samen en zijn gericht op het opbouwen van je conditie en het versterken van je spieren. Met name de romp en bekkenbodem verdienen na een zwangerschap extra aandacht. Daarnaast is er ook aandacht voor het stimuleren van de motoriek van je kindje. Natuurlijk is het mogelijk om tijdens de cursus je baby te voeden of te verschonen. Is je kindje te zwaar of heeft hij of zij geen zin. Het is altijd mogelijk om je kindje lekker te laten slapen of rond te laten kruipen.

Lees hier meer over de moeder en kind lessen

feb
12
zo
Babygebaren – oudercursus
feb 12 @ 14:30 – 16:00

In de oudercursus word je helemaal ondergedompeld in de wereld van babygebaren. Je leert minstens 75 gebaren, je komt meer te weten over de theoretische kant achter baby- en kindergebaren en we gaan praktisch aan de slag. Zo krijg je een hele hoop tips en tricks mee om thuis aan de slag te gaan met babygebaren. We oefenen de gebaren aan de hand van activiteiten die je samen met je kindje kan doen, zoals liedjes zingen, spelletjes spelen en voorlezen met gebaren.

De oudercursus bestaat uit 3 bijeenkomsten van ongeveer 1,5 tot 2 uur. Je bent welkom om je kind mee te nemen naar de bijeenkomsten, maar liefst alleen wanneer hij / zij nog niet al te mobiel is. Op die manier kunnen we onze handen goed uit de mouwen steken om met de gebaren aan de slag te gaan.

Klik hier voor meer informatie.

Kosten

De prijs voor deze cursus is €135 per 2 volwassenen uit dezelfde familie. Dit is de prijs voor de 3 cursusmomenten samen. Verder ontvangen jullie tijdens de eerste bijeenkomst het boekje ‘Babygebaren, de eerste woordjes’.

Deze cursus wordt gegeven door Gebaar & Ervaar

babygebaren

feb
13
ma
Sporten tijdens de zwangerschap
feb 13 @ 19:30 – 20:30

Ben jij gek op sporten? En wil je dit graag blijven doen tijdens je zwangerschap? Goed idee ! Of wil je tijdens je zwangerschap juist beginnen met sporten. Ook een goed idee !

Wil je meer weten klik dan hier

Fit Mama
feb 13 @ 20:30 – 21:30

Fit mama

Sporten na je bevalling. Supergoed maar vaak toch ook een beetje spannend!

Na je bevalling is het goed om weer te gaan sporten. Echter is het belangrijk om eerst je basisconditie en je spierkracht van met name je romp en bekkenbodem weer in orde te krijgen.
Fit mama bestaat uit vijf lessen waarin met name gewerkt wordt aan je core en het verbeteren van je basis spierkracht en conditie. De lessen zijn gericht op kracht en uithoudingsvermogen met extra aandacht voor buik- en bekkenbodemspieroefeningen.

Klik hier voor meer informatie en het inschrijfformulier

feb
14
di
Fit Mama / Fit zwanger
feb 14 @ 19:30 – 20:30

Fit mama & sporten tijdens de zwangerschap. Combi groep

Sporten na je bevalling. Supergoed maar vaak toch ook een beetje spannend!

Na je bevalling is het goed om weer te gaan sporten. Echter is het belangrijk om eerst je basisconditie en je spierkracht van met name je romp en bekkenbodem weer in orde te krijgen.
Fit mama bestaat uit vijf lessen waarin met name gewerkt wordt aan je core en het verbeteren van je basis spierkracht en conditie. De lessen zijn gericht op kracht en uithoudingsvermogen met extra aandacht voor buik- en bekkenbodemspieroefeningen.

Klik hier voor meer informatie en het inschrijfformulier

feb
16
do
Moeder en kind gym
feb 16 @ 09:15 – 10:15

Sporten met je baby; gezond en gezellig !

Sporten is gezond maar met een baby is tijd voor jezelf soms lastig in te plannen. Doe dan mee met de sporten met je baby lessen. Je hoeft ‘s avonds niet de deur uit om te sporten, geen oppas te regelen en het belangrijkste;  quality time met je kindje!

Sporten met je kindje is een leuke manier om samen met je kindje te sporten. Alle oefeningen doe je samen en zijn gericht op het opbouwen van je conditie en het versterken van je spieren. Met name de romp en bekkenbodem verdienen na een zwangerschap extra aandacht. Daarnaast is er ook aandacht voor het stimuleren van de motoriek van je kindje. Natuurlijk is het mogelijk om tijdens de cursus je baby te voeden of te verschonen. Is je kindje te zwaar of heeft hij of zij geen zin. Het is altijd mogelijk om je kindje lekker te laten slapen of rond te laten kruipen.

Lees hier meer over de moeder en kind lessen