Fit mama

sporten na je bevalling Met liefde Utrecht

Sporten na je bevalling. Supergoed maar vaak toch ook een beetje spannend! 

Tijdens de fit mama lessen ervaar je hoe het is om te sporten na je bevalling.

Wat houden de lessen in?

Na je bevalling is het goed om weer te gaan sporten. Echter is het belangrijk om eerst je basisconditie en je spierkracht van met name je romp en bekkenbodem weer in orde te krijgen.
Tijdens de lessen ervaar je hoe het is om te gaan sporten na je bevalling. De lessen zijn gericht op kracht en uithoudingsvermogen met natuurlijk extra aandacht voor buik- en bekkenbodemspieroefeningen.

Small group training

Een populaire term maar wel heel belangrijk: Alleen in een kleine groep krijg je de aandacht die je verdient ! Doordat je met maximaal vijf andere dames aan het sporten ben kunnen alle oefeningen gecorrigeerd of aangepast worden. Super belangrijk want het verkeerd uitvoeren van oefeningen geeft blessures. Tijdens de training komen alle spiergroepen aan bod waarbij het accent ligt op de juist houding en uitvoering van de oefeningen. Natuurlijk letten we ook op het juist gebruiken van de buik en bekkenbodemspieren.
De lessen wordt gegeven door Monique Lubbers (fysiotherapeute) en Rianne Braal (oefentherapeute)

Data en locatie


Data: Maandagavond van 20:30 – 21:30
Locatie: 
Victor Hugoplantsoen (naast Daphne Schippersbrug)
i.v.m. het corona virus sporten we, bij goed weer, buiten !
Kanaalweg 86 (binnen bij slecht weer)
Kosten: 
5 lessen € 65,- (betalen met Upas is mogelijk)
Wanneer: Vanaf 6 weken na de bevalling / 8 weken na keizersnede

Wil je meedoen ?

Toch niet wat je zoekt? Misschien zijn de lessen van moeder&kind gym iets voor je. En om even heerlijk ontspannen bieden wij ook mama massages en de cursus babymassage aan.

Wil je meer informatie neem dan contact met ons op.